Een dilemma - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jenny Boer - WaarBenJij.nu Een dilemma - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jenny Boer - WaarBenJij.nu

Een dilemma

Blijf op de hoogte en volg Jenny

23 Maart 2015 | Nederland, Nederland

Een zorgvrager bij mij op stage die vraagt soms of we even haar jas aan willen trekken en of ze dan naar haar dochter mag lopen.
Maar ze kan helemaal niet lopen..
Als je dan tegen haar zegt van nee laten we dat vandaag maar niet doen, dan wordt ze een beetje boos op je en kan ze gaan schreeuwen en huilen.
Je kan eigenlijk nooit goed reageren zonder dat ze boos of verdrietig wordt want ze wil gewoon echt heel graag heen.
Het beste is om gewoon over iets anders te beginnen en hopen dat ze het vergeet.

Feedback:
Ik vind het goed dat je de zorgvrager zo goed omschrijft. Graag zou ik nog willen weten hoe jij in die situatie hebt gehandeld. De volgende keer zou ik dan uitleggen hoe je moet handelen in zo'n situatie of willen weten waar je terecht zou kunnen als stagiair. Voor de rest vind ik het een heel mooi verhaal.