Een dilemma - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jenny Boer - WaarBenJij.nu Een dilemma - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jenny Boer - WaarBenJij.nu

Een dilemma

Blijf op de hoogte en volg Jenny

23 Maart 2015 | Nederland, Nederland

Een zorgvrager bij mij op stage die vraagt soms of we even haar jas aan willen trekken en of ze dan naar haar dochter mag lopen.
Maar ze kan helemaal niet lopen..
Als je dan tegen haar zegt van nee laten we dat vandaag maar niet doen, dan wordt ze een beetje boos op je en kan ze gaan schreeuwen en huilen.
Je kan eigenlijk nooit goed reageren zonder dat ze boos of verdrietig wordt want ze wil gewoon echt heel graag heen.
Het beste is om gewoon over iets anders te beginnen en hopen dat ze het vergeet.

Feedback:
Ik vind het goed dat je de zorgvrager zo goed omschrijft. Graag zou ik nog willen weten hoe jij in die situatie hebt gehandeld. De volgende keer zou ik dan uitleggen hoe je moet handelen in zo'n situatie of willen weten waar je terecht zou kunnen als stagiair. Voor de rest vind ik het een heel mooi verhaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

1ste blog

hoi

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2015

Een dilemma

09 Maart 2015

Zelfstandig worden

09 Maart 2015

Stage
Jenny

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 565
Totaal aantal bezoekers 1471

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 31 December 2015

1ste blog

Landen bezocht: