Stage - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jenny Boer - WaarBenJij.nu Stage - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jenny Boer - WaarBenJij.nu

Stage

Blijf op de hoogte en volg Jenny

09 Maart 2015 | Nederland, Nederland

Ik doe de opleiding verpleegkundige niveau 4 en zit in eerste jaar.
Ik vind de opleiding tot nu toe erg leuk.
Ik loop sinds 4 februari ook stage in een verpleeghuis, dat is best wel zwaar voor een eerste stage maar tot nu toe allemaal wel te doen.

Feedback: ik zie dat je erg enthousiast bent. ik zal misschien wat meer over de opleiding vertellen. probeer de volgende keer het dus iets uitgebreider te vertellen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

1ste blog

hoi

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2015

Een dilemma

09 Maart 2015

Zelfstandig worden

09 Maart 2015

Stage
Jenny

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 1481

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 31 December 2015

1ste blog

Landen bezocht: