Zelfstandig worden - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jenny Boer - WaarBenJij.nu Zelfstandig worden - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jenny Boer - WaarBenJij.nu

Zelfstandig worden

Blijf op de hoogte en volg Jenny

09 Maart 2015 | Nederland, Nederland

Ik loop stage in een verpleeghuis en heb afgelopen donderdag 5-3-2015 voor het eerst iemand zelfstandig gewassen. Dat ging best wel goed voor een eerste keer.
De mevrouw die ik voor het eerst heb gewassen is halfzijdig verlamd en kan daardoor niet goed meer zelfstandig staan en moet daar goed bij ondersteunt worden. Ik wist nog niet precies wat ik moest doen dus heb daar hulp bij gevraagd aan een collega. De volgende keer kan ik dat denk ik wel zelf want ik heb het nu gezien.

Feedback:

Ik vind het een leuk en duidelijk verhaal. Je hebt leuk beschreven wat je hebt gedaan. Ik zou zelf er ook nog bij vermelden hoe je het vond om voor het eerst iemand zelfstandig te wassen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

1ste blog

hoi

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2015

Een dilemma

09 Maart 2015

Zelfstandig worden

09 Maart 2015

Stage
Jenny

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 1481

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 31 December 2015

1ste blog

Landen bezocht: